Сп. „Педагогика“, книжка 1/2022, година XCIV
КЪМ ЧИТАТЕЛЯ СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ, От името на редакционната колегия на списание „Педагогика“ и от мое име Ви честитя Новата 2022 ...
КЪМ ЧИТАТЕЛЯ СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ, От името на редакционната колегия на списание „Педагогика“ и от мое име Ви честитя Новата 2022 ...
Катя Стоянова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-1.10 Резюме. В статията се разглежда медийното и дигиталното образование като необходимо условие ...
Д-р Валентина Чилева Югозападен университет „Неофит Рилски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-1.09 Резюме. През последното десетилетие по отношение на процеса на обучение методици и ...
Dr. Nebojsa Jotov St. Cyril and Methodius Grammar School, Dimitrovgrad (Serbia) Dr. Zeljko Rajkovic, Dr. Vladimir Miletic University of Belgrade ...
Д-р Екатерина Томова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-1.07 Резюме. Статията представя резултати от проучване, проведено сред деца в начална ...
Д-р Силвана Карагьозова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-1.06 Резюме. В настоящата статия се разглеждат силните и слабите страни на ...
Доц. д-р Любен Витанов Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-1.05 Резюме. Статията разглежда ориентиран към ученика позитивен педагогически подход в ...
Dr. Tanya Zhelyazkova-Teya Institute of Informal Innovation (Bulgaria) https://doi.org/10.53656/ped2022-1.04 Abstract. The article presents the foundations of the Pedagogy of Informal ...
Доц. д-р Ася Асенова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-1.03 Резюме. Една от приоритетните области в професионалното образование (вкл. обучението ...
Prof. Dr. Svitlana Hanaba Dr. Olena Voitiuk, Assoc. Prof. Bohdan Khmelnytskyi National Academy of the State Border Guard Service of ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5