"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
Bulgarian Language and Literature
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Bulgarian Language and Literature
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Pedagogika-Pedagogy Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII

in Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

СВЪРЗАНОСТ ФОРМАЛНО – НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ

За перспективите и предизвикателствата пред „приобщаването“ на неформалното образование в лоното на образователните системи

Prof. Dr. Silvia Nikolaeva
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.01

Absract. В статията през призмата на метаанализа на водещи актуални изследвания, политики и практики, се формулира и аргументира авторовата позиция по отношение на стратегическите перспективи и предизвикателства пред свързаността между формалното и неформалното образование…

SEE MORE

 

 

 

Гражданско образование и активност на студентите – между формалното и неформалното (във и извън аудитория) – педагогически паралели и проекции

Доц. д-р Владислав Господинов
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.02

Absract. Статията има за цел да представи резултати от изследване със студенти, посветено на връзките и зависимостите между формалното и неформалното образование…

виж пвоече

 

 

 

 

Oбразованието като индивидуален проект

Доц. д-р Силвия Върбанова
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.03

Absract. Статията разглежда особеностите на нагласите и очакванията на ученици и родители за влиянието на различни извънкласни и извънучилищни дейности върху индивидуалното образователно развитие в периода на училищното обучение…

SEE MORE

 

 

 

 

Проучване потребностите на студенти педагози от подготовка за реализиране на свързаността „формално – неформално образование“

Dr. Svetlana Angelova, Assoc. Prof.
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Turnovo – Branch Vratza

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.04

Absract. Статията представя проучване потребностите на студенти педагози от подготовка за реализиране на свързаността „формално – неформално образование“ в отговор на актуалните предизвикателства към образованието у нас…

SEE MORE

 

 

 

Изследване на взаимодействието между формалното и неформалното здравно образование

Доц. д-р Вержиния Боянова
Гл. ас. д-р Константин Теодосиев
Гл. ас. д-р Берджухи Йорданова
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.05

Absract. Статията представя резултатите от проведено анкетно изследване на личностните нагласи към взаимодействието между формалните и неформалните подходи и практики за комплексно здравно (вкл. екологично и физическо) образование…

SEE MORE

 

 

 

 

 

Законодателни, организационни и управленски основи на свързаността между формалното и неформалното образование в България

Dr. Atanas Genchev, Assist. Prof.
Мария Найденова
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.06

Absract. В статията се прави теоретичен анализ на нормативната уредба в страната по отношение на възможностите, регулациите и условията за осъществяване на интегрирани (извънкласни или извънучилищни) дейности, съчетаващи формално и неформално образование…

SEE MORE

 


RESEARCH INSIGHTS

Иновациите във висшето образование и ролята на регионалните университети

Акад. Христо Белоев
"Angel Kanchev", University of Ruse (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.08

Absract. Разбирането за иновации и тяхното дефиниране се разглежда в научната литература още от средата на миналия век и в зависимост от сферата на интерпретация търпи различни трактовки, които често са твърде размити или неясни…

SEE MORE

 

 

 

Дидактически инструментариум на учителите по предприемачес-
тво в професионалното образование и обучение

Проф. д.н. Цветан Давидков
Доц. д-р Силвия Цветанска
University of Sofia

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.07

Absract. В статията са представени са резултати от емпирично изследване сред учители, които преподават предприемачество в професионални гимназии, за прилаганите от тях методи и форми на обучение…

SEE MORE

 

 


FOREIGN RESERCH

Formation of Professional Competence of Assistant Teacher of Inclusive Education in Secondary Education Institutions

Prof. Dr. Vladyslava Liubarets, Prof. Dr. Nataliia Bakhmat,
Prof. Dr. Olena Matviienko, Oksana Tsykhmeistruk, Inna Feltsan
Dragomanov National Pedagogical University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.09

Abstract. The research is devoted to the theoretical and experimental study of forming the professional competence of a would-be teacher assistant of inclusive education through pedagogic modeling…

SEE MORE

shareTweetshare
Previous article

Mathematics and Informatics, Number 6/2021, Volume 64

Next article

Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII

Next article

Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII

Philosophy, Number 4/2021, Volume 30

Foreign Language Teaching, Number 6/2021, Volume 48

Последни публикации

  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2023, година LXV
  • Annual contents of Bulgarian Language and Literature, 2022
  • Bulgarian Language and Literature, issue 6/2022, Volume 64
  • Bulgarian Language and Literature, issue 5s/2022, Volume 64
  • Bulgarian Language and Literature, issue 5/2022, Volume 64
  • Bulgarian Language and Literature, issue 4/2022, Volume 64
  • Bulgarian Language and Literature, issue 3/2022, Volume 64
  • Bulgarian Language and Literature, issue 2/2022, Volume 64
  • Bulgarian Language and Literature, issue 1 /2022, Volume 64
  • Годишно съдържание на научното списание „Български език и литература“ 2021г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2021, година LXIII
  • Bulgarian Language and Literature, issue 3 /2021, Volume 63
  • Bulgarian Language and Literature, issue 2/2021, Volume 63
  • Bulgarian Language and Literature, issue 1/2021, Volume 63
  • Годишно съдържание на сп. „Български език и литература“, 2020 г.
  • Bulgarian Language and Literature, issue 6/2020, Volume 62
  • Bulgarian Language and Literature, issue 5/2020, Volume 62
  • Bulgarian Language and Literature, issue 4/2020, Volume 62
  • Bulgarian Language and Literature, issue 3/2020, Volume 62
  • Bulgarian Language and Literature, issue 2/2020, Volume 62
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US