Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Български език и литература
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Български език и литература
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 4/2021, година XCIII

в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Дигиталната компетентност – потребност и основа на съвременната функционална грамотност

Марияна Николова, Ренета Савова
Великотърновски университет „Св. cв. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.01

Резюме. В статията са анализирани ключовите компетентности съгласно Европейската референтна рамка и нормативните документи и стандарти в България за повишаване качеството на образованието….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Въвеждането на геометрична вероятност в ХI клас

Борислав Лазаров
Институт по математика и информатика

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.02

Резюме. В статията са представени идеи за връзка между класическа и геометрична вероятност, които биха могли да подпомогнат преподавателите при операционализирането на учебната програма за общообразователна подготовка в ХІ клас…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Студентски нагласи относно планирането на персонално електронно портфолио

Галина Георгиева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.03

Резюме. Създаването на персонално електронно портфолио изисква съответният автор да има ясна визия относно значимите си личностни особености и постижения и да познава особеностите и изискванията на онлайн аудиториите на е-портфолиото…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Процесът на приобщаване и ценностната система на учителя

Петя Марчева-Йошовска
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.04

Резюме. Във фокуса на настоящата статия е положен един от множеството проблеми на приобщаващото образование – компетентностите на българския учител, комплекс от знания, умения, опит и ценности, свързани с преподаването…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

Kлъстери за трансфер на знание и технологии, или приносът на вис-шите училища за развитие на икономиката

Гергана Димитрова, Меги Дакова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.05

Резюме. В основата на икономическия растеж е способността да се създават знания, които да се превръщат в реален икономически резултат. Това обуславя нарастващата значимост на научните изследвания и иновациите за просперитета и устойчивото развитие на всяка икономика…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Ключовите компетентности през погледа на учителите по природни науки – резултати от проведено проучване

Йорданка Стефанова, Петя Герасимова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.06

Резюме. В статията са представени резултатите от проведено изследване относно представата на учителите по природни науки за ключовите компетентности….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Opportunities to Participate in Making Decisions for Migrant Children

Ophelia Kaneva
Agency OZON – Sofia (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.07

Abstract. In the intense pursuit of the states and the international organizations to address the challenges of migrant processes, the focus on child security neglects the value of the migrant child’s personality…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ДОКТОРАНТСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Развитие на коучинг умения на училищни лидери

Лъчезар Африканов
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.08

Резюме. В статията се въвежда темата за развитието на коучинг уменията на училищните лидери…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Равнище на формираност на социолингвистични и социокултурни компетентности в начална училищна възраст според родителите

Ирена Райкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.09

Резюме. В настоящата статия се анализират данните, получени от анкетно проучване, имащо за цел да установи равнището на формираност на социолингвистични и социокултурни компетентности на учениците в началния етап на основната образователна степен според родителите…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

The Influence of the Environment on the World of the Learning Disabled

Dana Barak Harel
South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-4.10

Abstract. This article focuses on the influence of the environment on the functioning of the students with learning disabilities, with reference to applied aspects related to the interaction of the individuals with their environment…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Учени и млади

Следваща статия

С четка и перо

Следваща статия
С четка и перо

С четка и перо

Красотата ражда красота

Красотата ражда красота

Вълшебни мигове от детството

Вълшебни мигове от детството

Последни публикации

  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2023, година LXV
  • Годишно съдържание на сп. Български език и литература, 2022 г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5s/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 3/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2022, година LXIV
  • Годишно съдържание на научното списание „Български език и литература“ 2021г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 3/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2021, година LXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Български език и литература“, 2020 г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2020, година LXII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2020, година LXII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2020, година LXII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 3/2020, година LXII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2020, година LXII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG