Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Български език и литература
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Български език и литература
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

The Management Of Teaching In Online And Blended Learning Applied In The Project “Modern Competences Of Academic Teachers – The Key To Modern Higher Education Institutions” – Acronym Mocat

в Uncategorized
Reading Time: 1 min read
A A
  • About
  • Latest Posts
v.genkov@azbuki.bg
Latest posts by v.genkov@azbuki.bg (see all)
  • Нова възможност за млади учени - 23/08/2023
  • Очакват 63 000 първокласници на 15 септември - 23/08/2023
  • Майсторина дебатите - 23/08/2023

Prof. Roxana Ştefănescu
Dr. Mariana Iatagan, Assoc. Prof.
Dr. Cristian Uta, Assoc. Prof.
Spiru Haret University (Romania)

https://doi.org/10.53656/str2021-4-4-mocat

Abstract. The management of teaching is connected and could be increased by using a wide range of different methods especially when we refer to Online and Blended learning.
In the first part, the paper is aiming at reviewing the literature regarding the concepts and benefits of Online and Blended learning.
Based on this considerations, 8 partner universities from 8 countries jointly developed the Project “Modern competences of academic teachers – the key to modern Higher Education Institutions (HEI)” – Acronym MOCAT. The paper underlines the goals and achievements of the MOCAT project that proposes a conceptual process to increase the management performance in teaching.
The paper shows in an organized manner the main deficiencies that are altering the teaching competencies of academic teachers and in connection with this, the project offers solutions to improve the methodological competency of the teachers regarding the development and use of modern approaches.
The outcomes of the project consist in the development and implementation of a Multicultural Model of an Academic Teacher Competencies and in 10 online courses that represent modern training materials in the field of teaching methodology.
In the end are exposed the way the results of the project can be evaluated in time as well as the anticipated effects of the project implementation.
Keywords: online learning; blended learning; multicultural model; training materials; technology in learning

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на изследователския подход за развитие на научна грамотност при изучаване химичните процеси в обучението по химия и опазване на околната среда – х клас

Следваща статия

Premises For A Multicultural Approach To Education

Следваща статия

Premises For A Multicultural Approach To Education

Позитивна психология: проблемни области и формиране на личността

Книга за историята на българското висше инженерно образование

Последни публикации

  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2023, година LXV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 3/2023, година LXV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2023, година LXV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2023, година LXV
  • Годишно съдържание на сп. Български език и литература, 2022 г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5s/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 3/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2022, година LXIV
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2022, година LXIV
  • Годишно съдържание на научното списание „Български език и литература“ 2021г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 4/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 3/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 2/2021, година LXIII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 1/2021, година LXIII
  • Годишно съдържание на сп. „Български език и литература“, 2020 г.
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2020, година LXII
  • Сп. „Български език и литература“, книжка 5/2020, година LXII

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+359 2 425 04 70

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика – Научно списание
  • Български език и литература – Научно списание
  • Педагогика – Научно списание
  • Математика и информатика – Научно списание
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование – Научно списание
  • История – Научно списание
  • Чуждоезиково обучение – Научно списание
  • Философия – Научно списание

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG