Даниел Полихронов
Софийски университет „Свети Климент Охридски“
Резюме. Статията представя педагогическа технология за постигане на комуникативно речева компетентност в периода на ограмотяване в първи клас. Предложени са четири субтехнологии за паралелно и синхронно овладяване на четирите езикови умения – слушане, четене, говорене и писане, чрез различни дейности за мултисензорно учене, стимулиращо процеса на ограмотяване в мултикултурна среда. Представената технология е подходяща за приложение в учебна среда. Тя е носител на иновативни аспекти, пречупени през призмата на съвременното педагогическо пространство. Съобразена е със спецификата на формиране на комплексна комуникативноречева компетентност в процеса на ограмотяване в мултикултурна среда в първи клас.
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия